Sååååå glaaaaad!!!

Ni fattar ej, de senaste dagarna/veckorna har det hänt såååååå mycket bra, roliga, bäst saker!!! 1. Var och såg Näääk, Nimo, Dani M, Stor, Sebbe Staxx, Shazaam och många mer på fryshuset i lördags!!! 2. Tog kort med Näääk, Dani M & Adam Kanyama!!!!! Älskar er Näääk och Adam kanyama, vet att ni läser min blogg <33333333 3. Adam var med i xfactor idag!!! 4. Näääk gillade min bild på honom & mig på instagram, jag kommenterade att han gillade den och då slutade han gilla. Slutsats: Han vet att jag finns och stalkar mig för att se vad jag skriver om honom. 5. Det mothafucking bästa av allt: CHRISTOPHER. MAURICE. BROWN KOMMER TILL SVERIGE 19 november. Är jag död eller död. Ni fattar fucking hell inte hur glad jag är, vet inte vad jag ska göra. I love you Chreeez and I know you read my blog too <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0