Beyond Scared Straight

heeeeeeej!
Jag kollar på The Ex-List just nuuu, kollade nyss på det bästa programmet någonsin, Beyond Straight!
Idag har jag varit på stan med Paula och köpt julklappar. När jag kom hem kollade jag på Sune, Taken 2 och massa tv program!!!!!! Och så skypade jag med Paula i typ 4 timmar samtidigt! Jag har fått ett batteri till min dator så nu funkar den!!!!!! Imorgon ska jag vara med Jennifer! Amanda är i Thailand men hon kommer hem idag (23) tror jag???? och Emelie fyller år, GRATTIS! och Kajsa vann en påse, GRATTIS! och jag har fått järnbrist och dåligt blodtryck xDDDDD 
 
 

Kommentarer
Postat av: emelieeee

taaaaaaaaack! och kajsa vann en påse HAHAHAHAHAHA dör

Svar: hhahahaha men hon gjorde det!!!!!!!!
saramandaa.blogg.se

2013-01-06 @ 14:47:31
URL: http://nattstad.se/grenrydd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0