tjaaaa - A

helloooo alla fula & söta, vad har ni för er? ;)
sitter hemma hos lurrelight och hller på o försöker fixa ett spel så vi kan spela hahahah ah men de funkar ju fan inte. Somnade halv tio imorse, vet inte varför jag skrev det men kände mig lite cool där allstå, Mamma ringde o väckte mig vid kvart i tre, gick upp då och ungefär vid kvart över hämtade hon och mina syskon mig här. Vi åkte och handlade och sen ut till nävekvarn till mormor, vi käkade och sen red vi, saknat min bebis sjukt mycket! Mn stora syster var ute och tävlade i helgen, första gången för lillcrim oc det gick jätte bra så är jätteglad för det. ah gick sådär o rida var massa folk så gick inte att fokusera hahahaha vet inte hur man stavar koncentrera så skrev de ist. Åkte därifrån runt åtta och åkte tillbaka till lucas, vi drog till ica och sen hem och nu sitter vi framför varsin data och spelar / ska spela, woohoooo. Nu har jag inget mer att skriva, puss :*
 
 
 
min fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0