jag svarar på frågestunden - A

från : Moa
 
Vad e erat lösenord ?
svar:  haha de vill du allt veta va !?!?! men de fåru inte
 
 
 
 
Från : Emil
 
Om man vill skicka läsarbilder och presenter till er, vart skickar man då??

OBS! På post.

svar : haha , brandkärssvägen 68a , skicka på !

 
 
 
från : Anonym

Är Kajsa mobbad?

svar: ja, kajsa är skit mobbad :)

 

från : Anonym

Vad gillar ni för färger????????

svar: rooosa, sen vet jag inte riktigt vad sara gillar, blååå kanske?

 

 

från: Kajsa

hatar er hatar ni mig

svar : ja vi hatar dig om du hatar oss

 

 

från: ellen

är jag söt?:* <3

svar: haha nej!!!

 

 

från: mellissmällisbälliscoolso...

sho va händer jao? de va första frågan eller
nej men fan hmm
amanda, varför älskar du mig så sjukt jävla grovt äckelmycket?
varför inte så mycke bilder?
videoinlägg på g? ;) HAHAHAHAHAHAHA
vilken sorts energidricka är godast?
peace bre

svar: shuuu ja chillar bara! älskar dig grovt äckelmcket för att du är du ! Har inte så mycket bilder för jag blogar kanppt aldrig, men fan ska säga till sara att skärpa sig !!
 Videoinlägg är fan ett måste ! de kommer :))
hustler och burn :)))))))))))))))
peace bror

 

 

från: Anonym

fuck u !

svar: fuck u to !

 

från: julia

vad har ni för intressen ?
har ni några pojkvänner?
vart bor ni ?
kul att ni har en blogg tilsammans :)

svar: riding, och sara..har inget hahahahahahah, ja jag har pojkvän inte sara, vi båda bor i brandkär i nyköping. JO JÄVLAR VA KUL !

 

från: Anonym 

1. skostorlek?
2. favoritfärg?
3. hund eller katt?
4. godis eller chips?
5. kebab eller kyckling?
6. vem är din favorit kändis?
7. vem är bäst?
8. har du haft sex?
9. i så fall hur många?
10. vilken skola går du på?
11. vem är din bästavän?
12. hur många syskon har du?
13. säg tre snygga kändisar?
14. vem är snyggast? zlatan eller kungen?
15. sommar eller vinter?
16. vad ör klockan nu?
17. vad har du på dig?
18. har du kille?
19. vad heter han? och hur gammal?
20. lakris eller choklad?

tack för mig, as fiin blogg!

svar: 

  1. 38/39
  2. rosa
  3. katt
  4. chiiiiips!
  5. kyckling..eller nej vet inte
  6. drake & bieber
  7. jag?
  8. ja
  9. skit i de
  10. fokusskolan
  11. emelie & sara
  12. en hel, en halv och tre låtsas xd
  13. drake, justin & big seaaaan
  14. zlatan
  15. sommar
  16. 19.04
  17. jeans, t-shirt, strumpor, bh , trosor och en keps :)))
  18. ja
  19. lucas, 17
  20.  choklad
jo varsegood, tack !
 
 
från: Anonym

haha hur känns det att vara känd?

svar: haha jävligt bra faktist !

 

från: linnea

gör ni något aldrig tillsammans ? skulle verkligen vara kul o få se :)

lite frågor nudå.

hur gammla är ni ?
vart ifrån kommer ni och vart bor ni nu?
är ni bra vänner?
hur länge har ni kännt varandra?

finblogg!

 

svar: eh jo men inte så ofta, ahokej.

  1.  15
  2. båda är från sverige men sara är halv gambian, vi bor i brandkärr
  3. jaaadåå
  4. sen tvåan och nu går vi i nian, så 8 år :)
tack :D
 
 
från: eran egna stalker !!!

asso jag älskar er, eran blogg är fan den bästa & roligaste någonsin haha! synd bara att amanda inte bloggar så ofta, brukar se er ute ibland, då vill jag bara springa fram och ta bild med er ! Får jag göra de någongång ? :D
puss ni är bäst !!!!!

svar: ååh vad glad jag blir ahaha ! det är bara att spriiiiiiiiiinga fram och ta en bild , de är lugnt lixom ! skoja bara, om du kommer fram jag kommer ge dig en fucking box och knulla dig uppochner, fattaruuu

 och jo vi vet att vi är bäst, utan att du säger det!

 

från: mobbadeungar

varför är ni så mobbade för? dåligaste bloggen någonsin fan!!!!


svar: du ka vara mobbad äckelungehahahah sluta läs fan

 

från: karin olsson

hur ofta bajsar ni ? kram karinsbajs

svar: hahahahahahah käft

 


Kommentarer
Postat av: kajsa

FULA JÄVEL DU ÄR MOBBAD. vem frågade om jag var det???????????????????????????

Svar: hahahahaha chilla, de var nog sara :)))))))))))))))))))))
saramandaa.blogg.se

2012-08-18 @ 13:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0